Opis
VT so poimenovali nova oblika, "Rešitelj odcepov". Modeli PIKO vagona in krmilnega avtomobila tako kot njihovi modeli DB vsebujejo jasne, funkcionalno zanesljive in nizko vzdrževalne zasnove. Model vagona poganja miniaturni motor, ki je za brezhibne vozne lastnosti opremljen z dvema razmeroma velikima, natančno dimenzioniranima vztrajnikoma. Pogon deluje na obe osi. Ker je mogoče vagone in krmilne avtomobile med seboj povezati s pomočjo prevodne kinematike tesne sklopke, lahko za varno porabo energije pri uporabi krmilnega avtomobila uporabimo dve dodatni (in s tem štiri) osi. Vozilo ima digitalni vmesnik PluX16 v skladu s standardi NEM 658. Funkcije osvetlitve obeh vozil lahko preklapljate ločeno. Kljub strukturni zasnovi avtobusov in nadzornih vozil je možen jasen pogled skozi potniške kabine. Vozilo se lahko uporablja tudi kot prototip za prevoz posameznih tovornih vozil. Vključena je os brez vlečnih pnevmatik, ki jo je treba zamenjati za os z vlečnimi pnevmatikami VT.
Besedilo je strojno prevedeno.
Značilnosti
Digitalni vmesnik (PluX16)
Vztrajniki motorja
Vlečne pnevmatike
Vožnja na dve osi
Pripravljen za notranjo razsvetljavo
Vlečna sklopka
NEM vlečna gred
Zapri kinematiko sklopke.
Tehnični podatki
Proizv. št. delov |
40250 |
---|---|
Velikost železnice |
n |
Lüp / lük |
182 mm |
Vrsta |
elektro motorni vagon |
Izvedba |
Railbus 798 s krmilnim vozilom 998,6 DB |
Tokovni sistem |
analogni dc vmesnik |
Starostni razred |
od 15 leta dalje |
0 od 5