Opis
Različica G6 iz Evonika z motorjem MTU. PIKO G6 ima okvir in vozniško kabino iz litega cinka, močan, počasi vrtljiv motor, vlečno gumo za večje vlečne sile, urejeno vezje z vmesnikom Plux22, medpomnilniški kondenzator za premoščanje kratkotrajnih prekinitev moči , LED osvetlitev z zelo dobro svetilnostjo in digitalno preklopno zadnjo lučjo. Zavorni valji in magneti Indusi so med drugim posebej pritrjeni na podvozje, osrednja os je nameščena tako, da jo je mogoče nastavljati po višini (3-točkovna montaža), kolesa so profilirana z replikami kolutnih zavor. Tok se črpa z vseh koles. Model je pripravljen na nezapleteno naknadno opremljanje z zvokom in največjim možnim zvočnikom. Priložene so zavorne cevi za dodatno namestitev za uporabo v vitrinah. Model AC je že v tovarni opremljen z ustreznim dekoderjem PluX22.
Besedilo je strojno prevedeno.
Značilnosti
Digitalni vmesnik (Plux 22)
vlečne pnevmatike
menjava svetlobe
vlečna gred NEM
kinematika tesne sklopke.
Tehnični podatki
Proizv. št. delov |
52660 |
---|---|
Velikost železnice |
h0 |
Tokovni sistem |
analogni dc vmesnik |
Lüp / lük |
124 mm |
Zaslon (palec) |
1.0 palec |
Vrsta |
dizelska lokomotiva |
Starostni razred |
od 15 leta dalje |
0 od 5