Opis
Poreklo vseh današnjih dostavnih vozil in transporterjev sega do panelnih vagonov, ki so jih konec 40-ih let v Wolfsburgu uporabljali za notranji prevoz v Wolfsburgu, kar je nizozemskega uvoznika Bena Pona navdihnilo za idejo za transportno vozilo. Konec štiridesetih let je VW razvil več prototipov za veliko vozilo, primerno za prevoz. Ker nobenega od prvotno želenih imen ni bilo mogoče uporabljati brez omejitev, je novi razred vozil dobil ime "Transporter". Od 8. marca 1950 je prva generacija transporterja začela serijsko proizvajati. Avtomobil s tipičnim sprednjim delom v obliki črke V in deljenim vetrobranskim steklom je bil na voljo v različnih izvedbah, vključno z minibusom. Tehnologija je temeljila na tehnologiji Volkswagna tipa 1, tako imenovanega hrošča, tako da je imel T1 zračno hlajeni štirivaljni bokserski motor. Zmogljivost zanesljivega zadnjega motorja s prostornino 1,2 litra se je z leta 1961 povečala na 34 KM. Razkošna različica minibusa, posebni model z devetimi sedeži, je še danes znana kot "Samba Bus" in širi nedvomno avtomobilski čar z ovalnimi strešnimi okni, zelo udobnimi sedeži, zložljivo streho in veliko kromiranimi deli.
Besedilo je strojno prevedeno.
Dobava vključuje
Komplet za sestavljanje
Priročnik.
Značilnosti
Večdelno telo
Podrobna notranjost z armaturno ploščo in klopmi
Premična vrata in prtljažna vrata
Premična povezava prednjih koles
Streha je lahko zgrajena bodisi zaprta bodisi s preklopno streho
Simulacija motorja
Vrtljiva kolesa
Evropski in ameriški dizajn odbijačev
Kromirane kapice, kljuke na vratih, brisalci vetrobranskega stekla in kromirana sprednja emblema
Pristne nalepke z okrasnimi črtami in različnimi registrskimi tablicami.
Navodila za uporabo
Tehnični podatki
Lestvica |
1:24 |
---|---|
Proizv. št. delov |
07399 |
Dolžina |
181 mm |
Zaslon (palec) |
1.0 palec |
Število delov |
173 |
Vrsta izdelka |
model avtomobila, komplet za sestavljanje |
5 od 5