Opis
Glmhs 50 ali Glmehs 50 je standardna izvedba. DB ga je nabavil med letoma 1953 in 1960 v številnih krepko več kot 12.000 in je eden izmed najbolj priljubljenih boksov v Nemčiji. Uporabljali so ga za prevoz blaga vseh vrst, ki ni bilo dovoljeno izpostaviti vremenu. To pomeni, da ga lahko samozavestno imenujemo tako imenovani "vagon za kruh in maslo", ki so ga uporabljali skoraj vsi tovorni vlaki od epoh III do V in so ga pogosto vozili v blokovskih vlakih - tudi na primer skupaj z GS in drugimi GB vagoni.
Prvi vagoni so še vedno imeli stene iz borovih in smrekovih desk, različice od leta 1954 dalje so bile narejene iz vezanih plošč, lepljenih s sintetično smolo. Približno tretjina avtomobilov je imela stojalo za ročno zavoro s kabino zavornika. V sedemdesetih letih so vse vkrcane vagone postopoma predelali z vezanimi ploščami in odstranili kabine zavornikov.
Avto je ustrezal običajnemu G-vagonu, s svojo dolžino 12.500 mm se nahaja med krajšimi G-ji (dolžina 10.580 mm) in daljšimi Gbs-om (dolžina 14.020 mm). V preteklih letih je bil nekajkrat preimenovan in preštevilčen. Leta 1965 je dobil oznake Gbs 245, Gbrs 245 ali Gbrs-v 245, od leta 1980 na primer Gos 245 in Gos-uv 245.
Zaradi različnih proizvajalcev avtomobilov obstajajo minimalne razlike v različicah izvirnika, veliko teh vozil pa je bilo prodanih zasebnim podjetjem, tako da so imeli tako DB kot zasebni avtomobili veliko oglaševalskih napisov in lakov. Vozilo je bilo uporabljeno tudi kot železniški službeni avto. Značilne so bile lahke kovinske strehe s 13 premci in štirimi stranskimi odprtinami za prezračevanje, ki jih je mogoče zakleniti. V začetku osemdesetih let so bili številni vagoni prodani DR, ki je takrat primanjkovalo tovornih vagonov. Zadnji tovrstni vagoni so bili upokojeni iz DB AG leta 2000.
Besedilo je strojno prevedeno.
Značilnosti
Vlečna gred NEM
Zaprite kinematiko sklopke.
Tehnični podatki
Proizv. št. delov |
L265030 |
---|---|
Velikost železnice |
n |
Lüp / lük |
81 mm |
Vrsta |
pokriti toprednjii vagon |
Tokovni sistem |
dc |
Starostni razred |
od 15 leta dalje |
0 od 5