Opis
Pruska tovorna lokomotiva razreda G81, kasneje razreda 55 25-56, pregreta parna lokomotiva (D h2) brez tekaških osi, je bila s približno 5000 enotami najbolj priljubljena regionalna železniška lokomotiva doslej. 3.122 enot je bilo prevzetih v popis Deutsche Reichsbahn.
Zaradi pomanjkanja vodilne osi pa je bila le 55 km / h hitra in zaradi velike osne obremenitve 17,6 t ni bila odobrena za odcepne proge. Da bi odpravili te pomanjkljivosti, se je družba DRG odločila za predelavo stroja. Lokomotiva je spredaj dobila vozno os, kotel in podvozje sta bila prilagojena tako, da je bila največja hitrost povečana na 70 km / h, lokomotiva pa se je zdaj lahko uporabljala tudi v službi potniškega vlaka.
V obdobju od 1934 do 1941 je bilo 691 strojev predelanih in, da jih ločimo od prvotne zasnove, kot razred 56 2-8 (preuss. G81 s tekaško osjo). Deutsche Bundesbahn je v svoj seznam dodal 368 izvodov.
Posebnost flote DR je bila 56 765, s 3-kupolastim kotlom, od katerih je imel en odmik peskovnika, brez površinskega predgrelnika in okroglo streho vozniške kabine. Usmerjevalnike dima tipa Witte so našli le na lokomotivah skladišča Heringsdorf na otoku Usedom.
Fritz Reuter je bil rodni pesnik Mecklenburga iz 19. stoletja Stoletje. Bil je ne le izvrsten in znan človek s črkami, ampak tudi politično razsvetljen in napreden človek. "Ut de Franzosentid" je eno njegovih glavnih del.
Besedilo je strojno prevedeno.
Dobava vključuje
Liliput L161563 N parna lokomotiva BR 56.2-8 od DR
Značilnosti
Digitalni vmesnik (naslednjih 18)
Motor zvončne armature z vztrajnikom
Vlečne pnevmatike
Zamenjava luči z LED-ji
Vlečna gred NEM
Zaprite kinematiko sklopke.
Tehnični podatki
Proizv. št. delov |
L161563 |
---|---|
Velikost železnice |
n |
Lüp / lük |
114 mm |
Vrsta |
dizelska lokomotiva |
Izvedba |
DR |
Tokovni sistem |
analogni dc vmesnik |
Starostni razred |
od 15 leta dalje |
0 od 5