Opis
Napredujoča elektrifikacija glavnih in tudi sekundarnih vodov v Nemčiji je zahtevala vozila za vzdrževanje, ki so zagotovila, da je zračni vod vedno v optimalnem stanju. Da bi lahko zastarela vozila razgradili že v zgodnjih dneh, je Deutsche Reichsbahn od konca dvajsetih let nabavljal nove stavbe. Med drugim je nastal prav poseben " stolpni avto" , katerega pogon so poganjali akumulatorji (nameščeni v sprednjem delu). Z vgradnjo usmernika v vozilo bi jih lahko nato polnili neposredno z nadzemnega voda prek odjemnika toka, popolnoma neodvisno od stacionarnih polnilnih sistemov.
Vagoni na baterijskih stolpih so bili opremljeni s prostorom za posadko in celotno delavnico. Večinoma so bili sami, po zaslugi vgrajene krmilne sklopke in odbojnika pa bi lahko na primer s seboj nosili tudi vozičke za material. Medtem ko so vozila sama iz JA Maffei, električna oprema je prišla iz podjetja SSW (Siemens-Schuckert-Werke), baterije pa iz podjetja AFA (Akkumulatoren-Fabrik AG).
Prototipi naših modelov so bili izdelani med letoma 1929 in 1933, skupno je bilo izdelanih šest vozil, od katerih so se nekatera razlikovala v majhnih podrobnostih. Bili so nameščeni v Münchnu, Breslauu in Augsburgu. Iz Ere III so bile narejene nekatere modifikacije, na primer na sprednji strani so bile nameščene dodatne vtičnice, na eni strani šasije je bila nameščena odprta orodjarna ali zamenjane svetilke. Ko so v začetku sedemdesetih let končali z delom, so bila vozila v nekaterih podrobnostih videti povsem drugače. Žal v muzeju ni ohranjeno nobeno zanimivo vozilo.
Tako kot njihov prototip so tudi modeli LILIPUT opremljeni z vrtljivo delovno ploščadjo in zložljivo ograjo platforme, tako da je lahko delovna situacija na voznem pasu ter vožnja ali parkiranje, npr. V pisarni za vzdrževanje daljnovoda ali Bw razmnoženi na prototipni način.
Besedilo je strojno prevedeno.
Značilnosti
Motor z vztrajnikom
Vlečna gred NEM
Kinematika tesne sklopke
Vgrajena notranja razsvetljava.
Tehnični podatki
Proizv. št. delov |
L136133 |
---|---|
Velikost železnice |
h0 |
Tokovni sistem |
analogni dc vmesnik |
Lüp / lük |
145 mm |
Vrsta |
elektro motorni vagon |
Izvedba |
Različica DB DC |
Starostni razred |
od 15 leta dalje |
0 od 5