Opis
Po prvih letih vojne so vse daljše prometne poti in izguba parnih lokomotiv med vojno, ki so se vlekle, zahtevale nove, boljše zasnove lokomotiv. Za eno od teh novih izvedb je bila za osnovo izbrana lahka serija 50 s samo 15 t osnega tlaka. Bila je močno dodelana, dobila je večji razpis in zgrajena je bila 137 lokomotiv s kondenzacijskimi razpisi za ruska prostranstva z nekaj vodovodnimi mesti za pridobivanje vode.
Ta razred 52, ki so ga zgradile skoraj vse tovarne lokomotiv v Evropi, je s skoraj 6300 enotami najpogosteje izdelana parna lokomotiva na svetu. Lokomotive, ki so ostale v DB, so bile obratovane do leta 1963, medtem ko je DR moderniziral številne lokomotive v različnih različicah, ki so bile nato še v uporabi do osemdesetih let. Veliko jih je še danes ohranjenih v muzejih.
Besedilo je strojno prevedeno.
Značilnosti
Motor z vztrajnikom
Vlečna gred NEM
Kinematika kratke sklopke
Vlečne gume
Pripravljen za vgradnjo dimnega generatorja.
Tehnični podatki
Proizv. št. delov |
L131523 |
---|---|
Velikost železnice |
h0 |
Tokovni sistem |
analogni dc vmesnik |
Lüp / lük |
268 mm |
Sklopka |
NEM gred s tesnim spojnim členom |
Železniška družba |
DB |
Žarometi |
Dvojni žarometi, odvisno od smeri vožnje |
Vrsta |
parna lokomotiva |
Izvedba |
DB III |
Doba |
III |
Starostni razred |
od 15 leta dalje |
0 od 5