Opis
Prototip prihaja iz delavnice francoskega pionirja lahkih železnic Paula Decauvillea (1846 - 1922), ki je od 1875 razvil lasten sistem lahkih železnic, sestavljen iz tirnic, vagonov in lokomotiv. Zaradi svoje široke uporabe in dolge življenjske dobe v različnih obdobjih je ta parna lokomotiva vsesplošno primerna za številne namene, kot so gozdna železnica, opekarna, turistična železnica, tramvaj, v odprtem rudarstvu in kot vojaška poljska železnica. Danes so štiri od teh robustnih lokomotiv še vedno v prvotni obliki. Enega izmed njih lahko občudujete v delujočem stanju v Frankfurtskem muzeju Feldbahnmuseum (www.feldbahn-ffm.de). Vozilo iz začetka 20. stoletja ima delovno težo 6,5 tone in izhodno moč 20 KM. Značilni so veliki rezervoarji za vodo, ki lokomotivi omogočajo znatno območje obratovanja. Številne podrobnosti, na primer konstrukcija z zunanjim okvirjem, so v celoti vgrajene v model. Filigranske ojnice so celo zasnovane tako, da so popolnoma premične. Novi (večji) vagoni za najrazličnejše transportne namene zaokrožajo to inovacijo, pri čemer lahko parna lokomotiva seveda potegne vse vagone iz Buschevega lahkega tira.
Besedilo je strojno prevedeno.
Tehnični podatki
Proizv. št. delov |
12142 |
---|---|
Velikost železnice |
h0f |
Tokovni sistem |
dc |
Lüp / lük |
42 mm |
Žarometi |
Prednji žarometi |
Vrsta |
parna lokomotiva |
Izvedba |
„Decauville“ tip 3 |
Starostni razred |
od 15 leta dalje |
0 od 5