Slovensko Italiano English-UK Hrvaški Nemško Poljsko
  Niste prijavljeni | Prijavite se | Registrirajte se
Tel.: +386 (0)41 574 274, Email: info@megashop.si
Epoštne novičke
Vpišite vaš epoštni naslov za prejemanje naših novičk:
 
Oglejte si
 

Vračilo blaga

Vračilo blaga (odstop od pogodbe):

Kupec ima pri nakupu na daljavo pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od nakupa, ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog. Edini strošek, ki kupca bremeni, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti najkasneje v roku 30 dni od dneva oddanega sporočila o odstopu od pogodbe. Vsi izdelki, kupljeni v spletni trgovini MegaShop so takšne narave, da jih je moč vrniti po pošti.
Vračilo sredstev bomo opravili takoj ko bo mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od sporočila o odstopu od pogodbe. Vračilo denarja se izvaja izključno preko bančnih nakazil, saj je tako zagotovljena največja transparentnost.
Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, ampak ima le zaradi narave spletne trgovine (pogodbe na daljavo) možnost, da še enkrat premisli o nakupu. Kupec sme izdelek pregledati in opraviti preizkus, ki je nujno potreben za ugotovitev dejanskega stanja.
Ob vračilu mora kupec priložiti: kopijo računa, izpolnjen obrazec za vračilo blaga in drugo dokumentacijo (če je potrebna).
 
Kupec ni upravičen do vračila pri:
- Izdelkih za osebno in intimno nego, ki so bili uporabljeni, saj so taki higiensko oporečni (sem sodijo brivniki, masažni aparati, oblačila za hujšanje, rezervne mrežice in noži za brivnike, zobne ščetke...)
- Izdelkih, ki so bili izdelani posebej po meri.
- Programski opremi, avdio in video nosilcih, kjer je bil odprt varnostni pečat.
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo. Vaše zahtevke za vračilo blaga bomo v teh primerih obravnavali individualno in pri tem v največji možni meri upoštevali vse razloge in okoliščine ter možnosti, ki nam jih zagotavljajo naši dobavitelji.

Naše priporočilo kupcem: 
1. Pojasnilo tržnega inšpektorata (TIRS) (vir: Informacije - Glasilo Trgovinske zbornice Slovenije, 20. januar 2012, številka 3):
Pri pravici do odstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo, je treba vedeti, da gre za odstop od pogodbe, ne da bi bilo s stvarjo samo karkoli narobe, pač pa gre ta pravica potrošniku že zaradi same narave pogodbe – sklenitev pogodbe na daljavo. Pri pravici do odstopa od pogodbe namreč ne gre za to, da potrošnik ne bi vedel, kaj kupuje (načeloma potrošnik tudi pri ostalih stvareh ve, kaj naroča), temveč zgolj za to, da o svoji odločitvi v zakonsko predvidenem roku premisli in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.
Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (to je z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati ves čas do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na preizkušnjo, kjer bi bil preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno »preizkušanje«, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe, ne daje pa mu pravice uporabe blaga.